تبلیغات
باشگاه کوهنوردی و سنگ نوردی
بهترین های کوهنوردی و سنگ نوردی
به وبسایت باشگاه کوهنوردی و سنگ نوردی خوش آمدید

اولین برنامه کوهنوردی باشگاه در سال 1393 را با  عبور از آبشار های زیبای رزگ و صعود به قله چهارده آغاز کردیم. پس از حدود یک ماه نیم خانه نشینی و گذراندن دوره درمان تصمیم گرفتیم اولین برنامه و شروع  فعالیت کوهنوردی سال جدید  را با ارتفاعات رزگ آغاز کنیم. بر همین اساس  طبق قرار  ساعت 5:30 در میدان قائم جمع شده و به طرف روستای ییلاقی رزگ حرکت کردیم.

پس از رسیدن به روستا خودرو ها را در پارکینگ کنار رودخانه پارک کردیم و مسیر رودخانه را در جهت جنوب ادامه دادیم  این هفته حدود 10 نفری از همنوردان حضور داشتند. درختان سبز در کنار رود روان ،آمدن بهار را به رخ همه  میکشید و آرامشی که در  صدای آب روان بود ما وادارمی کرد تا به ارامی گام برداریم واز ان طبیعت بهره کامل را ببریم .

راستش تاکنون این رودخانه را اینگونه پر آب و جاری ندیده بودم. مسیر را در جهت رودخانه ادامه دادیم هوا ابری بود و گاهی قطرات باران  غافل گیرمان می کرد . اما به تدریج  از تراکم ابر ها کاسته می شد و به تدریج تلالو خورشید را حس می کردیم. وقتی به آبشار ها رسیدیم شروع به سنگنوردی و صعود از آنها شدیم ولی با وجود حجم آب ، کمی صعود از آنها دشوار بود و گاه گاهی همنوردان به درون آب سقوط می کردند که در هوای فرح بخش بهاری باعث شادی نیز می شد.

بعضی از آبشار ها هم نیاز به کار فنی و طناب داشت. پس از گذر از مسیر ساعت 8:10 دقیقه به سرچشمه آبشار ها رسیدیم مکانی مناسب بود که تصمیم  بر این شد که جهت صرف صبحانه  در این مکان توقف کردیم. پس از یک ساعت توقف جهت صعود به قله مسیر را ادامه دادیم

و همان ابتدا بر روی یالی که  در جهت جنوب غربی  با شیب حدوداً 30 درجه ای سوار شدیم و خود را به خط الراس رساندیم. و  راه پاکوب را در جهت قله چهارده ادامه دادیم ساعت 10:50 دقیقه بود که به قله  رسیدیم  باد خنک و نسیم بهاری در حال وزیدن بود به علت خوب بودن هوا کمی در بالای قله توقف کردیم و سپس از مسیر گرده سنگی به طرف پایین حرکت کردیم . در ساعت 13:30 به روستای رزگ رسیدیم و جهت صرف ناهار توقف کردیم.

اعضای شرکت کننده:به ترتیب از راست به چپ :

ردیف بالا: سمانه کارگشا،زهرا سورگی،محمد امیر آبادی زاده،مهدیه سورگی،احسان دادرس مقدم،حسن فرازی نیا،مهدی یغمایی ،محمد رضا قربانی. ردیف پایین: فاطمه مطهری فر،سید غلامرضا موسوی

و به یک برنامه زیبا و بهاری با شادی و سلامتی پایان دادیم.

نوع مطلب : گزارشات،
برچسب ها : کوهنوردی، سنگنوردی، صعودهای ورزشی، تارک، باشگاه، باشگاه کوهنوردی تارک، رزگ،
لینک های مرتبط :

یکشنبه 24 فروردین 1393
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 04:25 ب.ظ
Greetings! Very helpful advice in this particular article!

It's the little changes that will make the most important changes.
Many thanks for sharing!
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 11:18 ب.ظ
Hey! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to
give it a look. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will be tweeting this
to my followers! Superb blog and superb design and style.
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 01:18 ق.ظ
Hi Dear, are you really visiting this web page regularly,
if so afterward you will absolutely take nice knowledge.
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 12:22 ق.ظ
سبز باشید
پنجشنبه 28 فروردین 1393 11:05 ق.ظ
چهارشنبه 27 فروردین 1393 11:38 ب.ظ
راستی با قله های بکر کاملا موافقم. باعث افتخار من خواهد بود.
سه شنبه 26 فروردین 1393 06:44 ب.ظ
نامردااااااااااااااااااا من خواب موندم
سه شنبه 26 فروردین 1393 02:03 ب.ظ
سلام بر همنوردان عزیز وممنون از حضور گرمتون باافتخار پیوندتان كردیم سبز باشیدو مانابه امید صعود های مشترك
رضا

خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.